Wanneer
Poster workshop Zentangle
Evenementen

Workshop evenement

Teken je hoofd leeg volgens de Zentangle-methode tijdens de workshop Zentangle op donderdag 23 mei bij Bibliorura in Roermond! Zentangle® is een vorm van meditatief tekenen waarbij gebruik wordt gemaakt van herhalende patronen die tangles worden genoemd. De tangles zijn eenvoudig te tekenen en bestaan altijd uit abstracte, onherkenbare vormen.

Workshop Zentangle

Je hebt geen tekenervaring of -talent nodig om deel te nemen aan de workshop Zentangle: iedereen kan het leren! Hoewel Zentangle gepaard gaat met een hoge mate van focus, is het ongepland en leidt het tot een ontspannen, meditatieve staat. Tijdens de workshop leer je de basistechnieken en ga je zelf aan de slag met het tekenen van twee Zentangle tiles. De workshop wordt verzorgd door gecertificeerd Zentangle-docent Liesbeth Faverey uit Roermond. Sinds november 2020 geeft zij in haar vrije tijd Zentangle-lessen aan kinderen en volwassenen.

Alle benodigde materialen zijn bij de workshop inbegrepen, waaronder een Zentangle-starterskit die je na afloop mee naar huis mag nemen. Aanmelden is verplicht.

Kosten evenement
€10,00 voor leden; € 12,50 voor niet-leden