Ontdek meer

 

Marketing en promotie activiteiten voor de regio Midden-Limburg

Wat doet VVV Midden-Limburg om de regio Midden-Limburg bij zowel de toerist als recreant op het netvlies te krijgen? Dit alles met het doel zowel nationaal als internationaal de aandacht op Midden-Limburg als aantrekkelijke toeristische regio te vestigen.

Op deze pagina vindt u de belangrijkste promotie activiteiten die wij als toeristische marketing organisatie uitvoeren met het doel zowel het dagtoeristen als ook het verblijfstoerisme in Midden-Limburg te stimuleren.

Klik op de markers met een getal om in te zoomen. Markers zonder getal verwijzen naar de detailgegevens.
Marketing activiteit
di 23 mei 2017

Het Nederland Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft in maart cijfers gepubliceerd over de Ontwikkeling van het toerisme wereldwijd en het inkomend toerisme naar Nederland.

NBTC publiceert overzicht over ontwikkeling toerisme
Marketing activiteit
di 23 mei 2017

I.s.m het Designer Outlet Roermond heeft VVV Midden-Limburg reisagenten van Cathay Pacific kennis laten maken met onze regio.

Reisagenten Cathay Pacific rondgeleid door Midden-Limburg
Marketing activiteit
di 23 mei 2017

In samenwerking met Max Magazine en hotel Antje van de Statie in Weert heeft de VVV Midden Limburg een mooie lezersaanbieding uitgezet omtrent de campagne 'je proeft het pas als je er bent'.

Lezersaanbieding in Max Magazine rondom Weerter vlaai en asperge
Marketing activiteit
di 23 mei 2017

In het magazine Rabo Dichtbij, dat begin juni verschijnt, gaat VVV Midden-Limburg de regio onder de aandacht brengen met de actie: Dagje uit in Midden-Limburg!

Arrangement Dagje uit in Midden-Limburg in Rabo Dichtbij
Marketing activiteit
do 18 mei 2017

Op de website van Route.nl worden in het kader van Meimaand Fietsmaand en rondom het thema Historisch Limburg diverse middenlimburgse routes gepromoot. Naast de website van Route.nl worden de routes nog extra gepromoot via de social media kanalen en nieuwsbrieven van Route.nl

Routes Midden-Limburg gepromoot op Route.nl
Marketing activiteit
wo 17 mei 2017

In een 1e artikel (1e deel van een tweeluik) beschrijft blogger Mario van Vakantaseren.nl zijn ervaringen met zijn gezin in Midden-Limburg.

Blogreis door Midden-Limburg
Marketing activiteit
wo 17 mei 2017

In het juni/juli nummer van het lyfestyle blad Chapeau is een uitgebreid artikel gewijd aan Roermond.

Dagje shoppen in het centrum van Roermond beschreven in Chapeau
Marketing activiteit
wo 17 mei 2017

VVV Midden-Limburg heeft redactie aangeleverd voor een artikel over Grenspark Kempen~Broek in de Belgische Wandelkrant.

Artikel in Wandelkrant Belgie over Grenspark Kempen~Broek
Marketing activiteit
wo 10 mei 2017

Vanaf 10 mei bundelen Vlaamse en Nederlandse partners in het RivierPark Maasvallei hun gidsenwerking in een grensoverschrijdend systeem, onderhouden door VVV Midden-Limburg.

Boekingen voor inzet Maasverkenners Rivierpark Maasvallei mogelijk via de afdeling groepsreserveringen van VVV Midden-Limburg.
Marketing activiteit
di 9 mei 2017

In editie 1 Noord-Brabant en Limburg 2017 van het blad Bourgondische Beleving is Weert als toeristische trekpleister met een mini special uitgelicht. De input hiervoor is tot stand gekomen in een samenwerking tussen VVV back-office Weert en gemeente Weert.

Weert speciaal uitgelicht in uitgave van Bourgondische Beleving

Filters

Plaats

Type