Ontdek meer

 

Marketing en promotie activiteiten voor de regio Midden-Limburg

Wat doet VVV Midden-Limburg om de regio Midden-Limburg bij zowel de toerist als recreant op het netvlies te krijgen? Dit alles met het doel zowel nationaal als internationaal de aandacht op Midden-Limburg als aantrekkelijke toeristische regio te vestigen.

Op deze pagina vindt u de belangrijkste promotie activiteiten die wij als toeristische marketing organisatie uitvoeren met het doel zowel het dagtoeristen als ook het verblijfstoerisme in Midden-Limburg te stimuleren.

Klik op de markers met een getal om in te zoomen. Markers zonder getal verwijzen naar de detailgegevens.
Marketing activiteit
vr 21 april 2017

Om de aandacht op Midden-Limburg i.c.m. asperge te vergroten, is VVV Midden-Limburg een campagne gestart, die bezoekers informeert over diverse mogelijkheden rondom de beleving van asperge in Midden-Limburg.

VVV Midden-Limburg start campagne rondom asperge
Marketing activiteit
do 13 april 2017

Samen met Toerisme Limburg (Belgie) en de Nederlands-Limburgse promotieorganisaties, is er op zaterdag 6 april een toeristische bijlage verschenen in de Aachener Zeitung en de Rheinische Post.

Aachener Zeitung
Marketing activiteit
do 6 april 2017

Afgelopen maandag 3 april organiseerde VVV Midden-Limburg weer haar jaarlijkse stakeholdersdag, bedoeld om gemeentes, partners en andere belanghebbenden te informeren over actualiteiten rondom toerisme. Ditmaal in het Munttheater in Weert.

Gastvrijheid belangrijkste thema op stakeholdersdag VVV Midden-Limburg
Marketing activiteit
do 6 april 2017

Van 18 tot en met 26 maart was VVV midden-Limburg als standhouder aanwezig op de Equitana in Essen.

VVV Midden-Limburg promoot ruiter mogelijkheden in Midden-Limburg op Equitana 2017
Marketing activiteit
di 4 april 2017

Met de plaatsing van de digitale informatiezuil bij het Natuur en Milieu Centrum bij De IJzeren Man in Weert is de 20e digitale informatiezuil in Midden-Limburg een feit.

20e Digitale Informatiezuil in Midden-Limburg geplaatst
Marketing activiteit
vr 24 maart 2017

Op vrijdag 24 maart 2017 werd tijdens een feestelijke uitreiking in Reuver bekend gemaakt wie de BNG Bank Erfgoedprijs 2017 wint: Breda, Den Haag, Hoorn, Oldenzaal of Zutphen.

VVV Magazine verspreid onder gasten Symposium Erfgoed als samenspel
Marketing activiteit
wo 22 maart 2017

In de reisgids van april/mei heeft de consumentenbond een artikel geschreven over De Meinweg en 3 routes op/rondom de Meinweg getest.

Consumentenbond promoot de Meinweg in hun Reisgids van april/mei
Marketing activiteit
wo 22 maart 2017

De Duitse blogsite Nach Holland geeft aan haar grote aantal volgers tips over trips naar Nederland.

Duitse blogster tipt ook Roermond als ideale stad voor korte trips
Marketing activiteit
di 21 maart 2017

Van woensdag 8 tot en met vrijdag 10 maart was Midden-Limburg aanwezig op de ITB in Berlijn.

VVV Midden-Limburg op ITB in Berlijn
Marketing activiteit
ma 13 maart 2017

Op 4 en 5 maart heeft VVV midden-Limburg in samenwerking met Leisureport (marketing en promotie Noord-Limburg) als standhouder deelgenomen aan de Touristikmesse in Kalkar (D). Dit met het doel onze regio bij onze oosterburen nadrukkelijker onder de aandacht te brengen.

VVV Midden-Limburg promoot de regio op Touristikmesse Kalkar