Ontdek meer

 

Promoot je eigen verborgen parel via #hiermoetjezijn

vrijdag 17 juli 2020

Begin juni is door Holland.com de campagne 'Hier moet je zijn' gestart. Daarvoor wordt onder andere de #hiermoetjezijn gebruikt. Inmiddels is deze # al ruim 6.300 keer gebruikt op Instagram.

Gedurende de zomervakantie krijgt de campagne een extra impuls. Vanaf 17 juli wordt gestart met een social nomination op Instagram, waarbij iedereen wordt opgeroepen hun beste onontdekte tip in Nederland te delen en een ander te nomineren dat ook te doen. Voor de lancering van deze social nomination op Instagram is hulp ingeschakeld van experts op het gebied van reizen, opinieleiders, content creators en reisjournalisten met een relevant (groot en klein) netwerk. De aanjagers beginnen met hun tip en nomineren twee invloedrijke anderen uit hun netwerk om hetzelfde te doen. Ze delen hun eigen tip. Naast deze influencers hebben zijn er ook bekende Nederlanders (denk aan de Nachtburgemeester van Den Haag, Pat Smith, en 3op Reis presentatrice Geraldine Kemper) die meedoen en hun favoriete locatie delen en anderen nomineren. Een lekker begin! We roepen ook jou op om jouw favoriete plekken te delen via #hiermoetjezijn. Zo maak je je eigen verborgen parel zichtbaar.

Dit zijn de eenvoudige spelregels:

1. Een korte, inspirerende, beschrijving van jouw onontdekte tip en waarom jij dit met anderen wilt delen

2. Je sluit je post af met wie jij nomineert en roept twee mensen op om ook hun favoriete, onontdekte plek te delen met #hiermoetjezijn.

Social video en landingspage Holland.com

Ter ondersteuning van de actie is een social video gemaakt die vanaf 17-7 actief ingezet wordt ter ondersteuning van de social nomination. 
Tevens is de campagnepagina op Holland.com aangepast met tips die gedeeld worden. Hier staan ook de boodschappen van de social nomination op. 
Voel je vrij om de video vanaf vrijdag te gebruiken op je eigen kanalen en de website te delen en naar te linken vanuit je eigen kanalen!